Takuuehdot

Takuuehdot

MyFly kelojen takuu

 

  1. Ota yhteyttä sähköpostilla meihin ja sovi kelantoimituksesta takuukäsittelyyn.

 

  1. Korjattavan kelan lähetyskuluista molempiin suuntiin vastaa asiakas ja me vastaamme varaosien ja työn kustannuksista. Jos voit tuoda ja noutaa korjatun kelan itse, niin kulut on asiakkaalle 0 €.

 

  1. Sinun ei tarvitse esittää kuittia takuun ehdoksi. Takuu ei ole sidoksissa hankinta-ajonkohtaan.

 

  1. Takuu kattaa osien valmistusvirheet ja kulumisen.

 

  1. Takuun poikkeuksena ovat rungon ja puolan vääntyminen tai muu vaurioituminen, jotka on rajattu takuun ulkopuolelle. Puolaa tai runkoa voidaan yrittää oikaista veloituksetta, mutta muutoin näiden osien vääntyminen tai kolhiituminen on asiakkaan omalla vastuulla.

 

Vapojen takuu

 

 

  1. MyFly:n myymiin Switch-vapoihin löytyy varaosia varastossa ja takuukäsittelyt jatkuvat näiden osalta takuuehtojen mukaisesti normaalisti niin pitkään, kuin osia on saatavilla. Yhden hajonneen osan kustannukset takuukäsittelyssä on 17€ osan hankintakulut + asiakkaalle postituskulut

 

  1. MyFly:n myymiin Flextec vapoihin on mahdollista soveltaa Flextec:n "Lifetime Replacement " -palvelua takuuehtojen mukaisesti niin pitkään, kun varaosia löytyy varastosta. Yhden hajonneen osan kokonaiskustannukset takuukäsittelyssä on 17€ osan hankintakulut + asiakkaalle postituskulut

 

 

 

Kaikissa takuuasioissa ota aina yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen:

 

info(at)myfly.fi

MyFly Oy, Ylöjärvi